Základní škola a mateřská škola,
Třinec, Kaštanová 412,
příspěvková organizace
Kaštanová 412
739 61 Třinec
Omlouváme se za dočasné omezení provozu webových stránek z důvodu aktualizace zabezpečení. Stránky již jsou v provozu. Děkujeme za pochopení.
Seznámili jsme se s termínem konání olympiády, jak dlouho bude probíhat, kde se koná, jak vypadá vlajka OH, znak, jak zní olympijská hymna, jak vypadá maskot OH, kterého jsme si vytiskli, vystřihli a slepením spodní části k sobě vytvořili stojícího Pandu.
Co znamenají barevné kruhy na olympijském znaku, kterému kontinentu patří dané barvy, zhlédli jsme ukázku na youtube ze zahájení her. Seznámili jsme se s disciplínami zimních olympijských her, přiřazovali oblečení, pomůcky, náčiní k daným sportům. Vytleskávali názvy sportů a určovali první hlásku. Zahráli hru na rozvoj vyjadřovacích schopností „Já mám, kdo má“. Naučili se báseň „Na saních“, píseň „Olympiáda“. Rozlišovali sluchem nízký a vysoký tón. Při vysokém jsme zůstali stát a při nízkém jsme dřepli. Vyrobili olympijského sportovce. Pozadí obrázku jsme vytvořili za pomocí modré vodové barvy a soli. Celou plochu musely děti vybarvit modrou vodovou barvou a posolit. Tím se vytvořila zvláštní struktura. Poté otiskly barevné kruhy za pomocí roličky toaletního papíru a nalepily siluetu sportovce. Věnovali jsme se také vizuomotorice- překreslováním tvarů. Zahráli si na olympijské sportovce a vyzkoušeli rychlobruslení, lyžování. Dětem se činnost natolik líbila, že nechtěly skončit. Jak jsme si vedli tento týden?
Aktuální kvalita ovzduší
2 - dobrá