Základní škola a mateřská škola,
Třinec, Kaštanová 412,
příspěvková organizace
Kaštanová 412
739 61 Třinec
Omlouváme se za dočasné omezení provozu webových stránek z důvodu aktualizace zabezpečení. Stránky již jsou v provozu. Děkujeme za pochopení.
Zahráli jsme si pohybové hry „Na mlynáře“, „Na pekaře“, při nichž si děti zaběhaly s padákem. Pro rozvoj zrakové pozornosti jsme hráli hru „Nakupování“. Podle seznamu děti hledaly obrázky po prostoru herny.
Seznámili jsme se s písni „Jede, jede poštovský panáček“ a připomněli si píseň „Šel zahradník do zahrady“. Naučili se báseň „Hodinář“ pro rozvoj sluchové paměti. Přiřazovali grafický záznam ke slovům. Pro lepší představu, např. slovo KOMÍN rozdělíme na KO-MÍN, kde KO je krátká slabika, proto ji zaznamenáme pomocí tečky a MÍN je dlouhá slabika a zaznamenáme ji čárkou /. Přechylovali jsme názvy povolání (př. kuchař- kuchařka, školník- školnice…), vyrobily si kuchaře z papíru. Děti vystřihovaly samostatně jednotlivé části kuchaře, a pak se snažily bez pomoci slepit části k sobě podle vzoru. Samozřejmě nesměly chybět pracovní listy. Seznámili jsme se také se dřevem,odkud se bere, s těžbou dřeva, odvozem, práci na pile, práci truhláře, jeho dílnou, nářadím, výrobky ze dřeva, výrobou papíru a výrobky z papíru za pomocí obrázků. Dalším materiálem byl textil. Řekli jsme si, odkud se bere vlna, bavlna, len, hedvábí, konopí, sisal, jutovník. Jak se materiály zpracovávají, jak vypadá práce krejčího, nářadím a výrobky z textilu také za pomocí obrázků. Čemu všemu jsme tento týden věnovali? NAKOUKNĚTE - https://photos.google.com/share/AF1QipMEaA-38iOKuFQbi9qWzt2ZIt0DjiV5-5SdEm9bd9owm_roiO0AYIfCqHXRs4XrAQ?key=c0lwcEZSSXo0N3RuSEQyZ28xVzFyWUxXY0hlOXp3
Aktuální kvalita ovzduší
2 - dobrá